сряда, 13 януари 2010 г.

Глог

Това е един глог които притежавам от 1995 година .Взех го като издънка от една местност край Шумен. В самото начало на сгъвката на стеблото нямаше клон. Там на сгъвката след 2 години на балкона се показа пъпка която аз оставих да се развие. вярно по никакви правила на бонсаи няма такова нещо но на мен ми хареса и така си върви.











Разбира се че за глога нямам снимки от по ранен период . Тези са от 2008 преди разлистването .








































А тези две снимки са направени през по късния период на развитие през същата година.




































През 2009 година ми се стори че глога е висок и реших да намаля височината. По късно се оказа , че съм намалил много малко. И на първата снимка от 2009 година показвам как съм го орязъл. На следващите снимки е развитеито през лятото на 2009.





Няма коментари:

Публикуване на коментар