неделя, 6 юли 2014 г.

Ямадори, развитие през юли.

Доста отдавна не бях писал в блога . Показвам няколко дървета ямадори от миналата и тази година . Всяко е стигнало вече до някаква степен на развитие. И догодина се надявам да започне оформяне като бонсай.



Един бряст от миналата година. Този сезон не се разви така буйно както очаквах. Отдавам го на неблагоприятните атмосферни условия.



Тази лоза е от пролетта все още не е оформяна и не съм работил по- нея целта ми беше да се прихване във саксията. Но въпреки това има един грозд.






върбата също е от тази пролет показвал съм я когато  я извадих. При нея също цета е тази година да се прихване във саксията.




Този глог също е от пролетта на тази година . Доста добре се развива за сега. И него съм го показвал когато го извадих.https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdv-AOjJEOJl1mf-EsebBVKuc36Wc-LYAJN2a3EeJ-kTIfkK7DdBh2M2hBBtPKVVWtPqZ8-aZUe6Z8sfbdadLfLrzd8MWzYNckU0CSWKM482fpLbVAM19wAgPHs9UEWEKfzCBCFpagFb0/s1600/%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B3+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D0%BC.jpg





Няма коментари:

Публикуване на коментар