понеделник, 25 януари 2010 г.

Бряст

И това е дърво от най- първите ми опити. Взех го през есента на 1995 година от един пчелин. Собственика косил тревата и него окосил и така няколко години. И през есента когато се изчисти съвсем тревата аз го видях и го извадих. Първата снимка обаче за голямо съжеление съм направил много по късно може би през 2000год.






С всяка измината година го пресявах в по плитка саксия подрязвах корените и клонките сменях пръста и се грижех за него да не остане през лятото без вода и да не змръзне през зимата.




Това е снимка от 2005 год.





А това е снимка от 2007 пролетта.





2007 г. есента.



Пролетта на 2009г. Мислех си ,че съм успял да получа някакъв ефект с това дърво. И до някаква степен съм го оформил. И за да не става прекалено дълга публикацията за по нататъшното развитие на съдбадата му ще разкажа в слеващата публикация.

Няма коментари:

Публикуване на коментар